Thursday, March 24, 2016

južnjačka uteha na jugu bačke





      





  • Kretenu jedan, šta sam ti rekla da kupiš u Merkatoru, a šta si ti kupio? Mogu li ja tebi išta da poverim a da...
  • Čekaj, čekaj, a šta to, jebi ga, ne valja? Pazi, inventar: pakovanje rolni klonj papira – tražila! Desetak litara soka za onu jebenu bagru od tvojih gostiju...
  • NAŠIH gostiju, ljubavi! I nije „ jebena bagra „!
  • Okej, NAŠIH gostiju koje TI poznaješ i koje si TI pozvala jer samo TI od nas dvoje možeš da podnosiš njihovo intelektualno proseravanje – TI si tražila! Jer tvoji gosti pederi i vegani i tajni jebači plišanih kučića umru i pretvore se u tečno govno od kapljice alkohola, pa zato...
  • Nemoj da vređaš moje prijatelje koji su pet puta vredniji i pametniji od tih kršina sa kojima ždereš ispred radnje!
  • OK, OK, sorry ljubavi, cmok, cmok ( izbegava njegove poljupce), oni su divni pupoljci, samo su pičkice kad... oooops , sorry, nisam to hteo da kažem, nego ( vadi iz jedne od mnogobrojnih kesa osveživač vazduha u boci i prska po prostoriji ) vidi, vidi, baš ono što si želela, srcuška, sunašce moje purpurno...
  • ( svadljivo, nadrkano ) KO TI JE BRE REK’O DA TO KUPIŠ? Tuš! Nov tuš nam treba, jebeni pećinski huliganu, koji je to kurac sada?
  • ( Prestane da prska, vraća u kesu ) Cico, manje će da smrdi, veruj mi, piše na etiketi. A jeftinije nego jebeni tuš. Čak sam nam i dezodoranse pazario... samo... oba su muška. Je l’ voliš Axe?
  • Je li, bre, šta si ti pio? Namirisala sam te s vrata!
  • A, to ! Pa , to... ( vadi bez mnogo oklevanja flašu Southern Comfort-a, manje jedna trećina ) Gledaj, bre, Južnjačka uteha, k'o na filmu, a , baš je dobra ideja, šta kažeš?
  • Za koga? Idiote! I kako si već uspeo tol'ko da spizdiš, keve ti?
  • ( besno, svađalački ) E pa jebi ga, draga moja, TI INSISTIRAŠ da se posle ovih... kupovina pešaka vraćam, ništa taksi...
  • Jer se inače ne isplati, milion puta sam ti već računala!A treba da spustiš holesterol, pa onda šetaj!
  • E pa onda, misim, onda se meni, ono, isplati da načnem cugu jer moram da giljam čet'ri kilometra do jebenog stana i ŠTA SAD TI IMAŠ DA ME PROZIVAŠ TU...
  • Nemoj da se dereš na mene, prostačino!
  • Jao, jao izvini cukili, ljubavi moja divna šećerasta, stvarno mi je ( pokušava da je izljubi po raznim delovima tela, hvatajući je za neke od njih, ona gadljivo eskivira ) jako žao, sorry, nisam 'teo...
  • Dobro, dobro, zajebi to, neka ti cuga, loči do besvesti, šta si još kupio?
  • ( oduševljeno vadi iz kese ) Ej, DVD sa filmom „ Južnjačka uteha“! Volter Hil, brate! Kapiraš ideju, kao, pijemo cugu...
  • Ti je piješ!
  • Ok, ja je pijem ... i gledamo film koji se isto zove! Kontaš fazon, a? A ? A ?
  • ( prevrtanje očima, mazohistička pomirenost sa činjenicom da joj se slinavo prikrada još jedno pokvareno veče ) Da, da, srećice, naravno, evo, idem ja u kuhinju da odnesem sve te diiivne stvari koje si ...

Otima mu kese i odlazi u kuhinju, besno mrdajući guzicom što njegovom već otrovanom mozgu šalje potpunu pogrešnu poruku dok u jednoj ruci stiska flašu a u drugoj DVD. Ceri se, a onda hrli ka dnevnoj sobi gde će i jednoj i drugoj tek kupljenoj pasiji moći u potpunosti da se oda.

Naravno, pri tom ni napola ne registruje njeno besno gunđanje iz kuhinje. Ono što procesira i prepozna kao uznemirujuće, magle njegove narastajuće opijenosti – jer poteže iz flaše, tražeći čašu od dva decilitra u koju će sebi velikodušno sipati – vrlo uspešno cenzurišu, spremajući se za movie theater doživljaj u kojem anonimni Ameri ubijaju još anonimnije izvore svoje frustracije. I on u tome učestvuje – cugajući! Vau!

Nalazi čašu od dva decilitra, istovremeno i njenu svrhu.Odlazi u dnevnu sobu, ubacuje disk u plejer, namešta sve što je neophodno i zatim čeka da se izabranica srca njegova pojavi konačno iz svoje uvređene tišine i smesti vlastitu zavodljivu guzicu kraj njega. OU JEA, cvili mozak dok istražuje nepoznate draži većih količina sladunjavog viskija od kojeg do tada nemaše priliku da se rasturi.

PET MINUTA KASNIJE:

  • Meni ovo deluje kao neko dosadno sranje od filma...
  • Cicili, čekaj samo, biće tu akcije da se usereš, znam, gled’o ja osam puta...
  • Osam puta! Ti si lud! Izgleda k’o sranje! Mislim, močvara, vojna vežba, oni nose ćorke, šta će da se desi – čudovišta iz močvare će da ih jebu na redaljku, a?
  • Fuj, jao ( dere se on, ispijajući drugu polovinu flaše ), zašto vi žene morate... ono... da se ložite na te pederske varijante? Neće niko da ih jebe!
  • U „ Deliverance“ su ih jebali!
  • E pa ovo nije takav jebeni odvratni film od kojeg sam povraćao kao klinac kad sam ga vid’o, ovo je... film o PRAVIM muškarcima !
  • Gled’o si ga k’o klinac? Vidi, vidi, pa što ne kažeš? U pubertetu, je li ? A nisi se napalio?
  • A? Šta?
  • ( bezobrazno, gledajući ga prkosno u oči, tražeći đavola ) Nije te napalila ta scena gej silovanja u „ Deliverance „?
  • ( Mlatarajući rukama ) Marš bre, koji ti je... Jebote, ljubavi, stvarno, koji ti je kurac bre!
  • ( tobože naivno ) Ma samo pitam, šta ti je...
  • Ej, ej, ej ( delimično dezorijentisano maše prstom kao da je opominje ) muškarac se to... ne pita, razu'eš? Jebeš „ Deliverance“ !
  • ( tobože naivno ) Pa da, to sam i mislila...
  • Ćuti bre i... gle'aj film! Kuš!
  • ( kao naivno, sa velikim, zlobnim osmehom ) Naravno ljubavi, izvini, ništa nisam rekla, ništa ...

Tišina .... neko vreme ...

KOJI MINUT KASNIJE

  • Ovo mi se ne sviđa... ja više volim drame i psihološke trilere, a ovi se tu kolju.
  • Da! Da! Klanje! Masakr, brate! Osveta, jebote!
  • Osveta za ŠTA? Ovi im ukrali čamce i pucaju u njih ĆORCIMA! Jako mudo! Zašto ti divljaci moraju da ih ubijaju zbog toga?
  • Zato, ljubavi, š'o su čamce UKRALI a ne pozajmili! A š'a ovi znaju da su to ćorci! Sve ti je to jedan jebeni masivan disrispekt, čoveče, i ti Kejdžuni, kao manjinska zajednica u... u tim jebenim Sjebanim Američkim Drža'ama, moraju nekako da se brane! Kapiraš?
  • Znači, ti njih podržavaš? Taj pokolj u ime... ime te glupe, moronske odmazde?
  • Da! Tako se sveti neprijateljima koji te ne poštuju! TAKO!
  • ( izbegavajući oči svog dragog koje joj se kezeći unosi u lice i suptilno reži ) OK, OK, to je neka vaša imbecilna muška stvar, neću da se mešam, odo’ ja u kuhinju da napravim francusku salatu...
  • ( zaustavljena grubim stezanjem desne nadlaktice i agresivnim, slinavećim unošenjem u lice ) Stavi u nju šunke... hoću jebeno meso, razumeš...
  • ( blago uznemireno ) Rekla sam ti, moji gosti ne jedu meso i pusti mi ruku!
  • Stišnjene šunke, mamu mu jebem!
  • Pusti mi ruku, mamu ti ja jebem!!!
Dragi joj pušta ruku, draga odlazi u kuhinju. Dragi poteže iz flaše.

  • Šta? Ona... Ona meni mamu? Moju mamicu? Moju kevu koja me je ... bolesna posle smrti ćaleta pazila? Moju kevu? Ona...

On odlaže čašu i prekriva šakom oči iz kojih se pojavljuju suze. Grca narednih više od pola minuta, povremeno čupajući kosu, dok ona posluje u kuhinji. Onda dolazi sebi, njegov od plakanja krvavi pogled poprima ubilačku, predatorsku usredsređenost. Nastavi da gleda film; svako naredno ubistvo glasno odobrava.

KOJI MINUT KASNIJE

  • Jebo te... ovaj, sunce, šta si to uradio? Čime si se to namazao i... kakva je to igračka... JAO! Šta je to ?
  • Nije to igračka, kurvo! TO – JE – JEBENI – KALAŠ! Moj ćale mi ga je ostavio! Nasledstvo, jebena očevina!
  • Šta, tvoj ćale koji se .. uuuups, izvini...
  • ŠTA SI JEBENO REKLA?
  • Ništa, ništa, ništa (povlačeči se u susednu prostoriju ) ...
  • ( pijano, trpajući Ksalole u usta) Ma da, nije ništa, lažuro, ništa ... DA, KAD JE DOŠAO IZ PEČALBE, DA, MAMICU TI JEBEM , DA, UBIO SE, UBIO SE!( pijano, bez ikakve spomena vredne motorike puca iz Kalašnjikova u kojem, očigledno, nema metaka, pri tom plače) TATA! ŠTO SI NAS OSTAVIO! ZARADIO PARE I ... ( rastrzani plač povremeno isprekidan pretećim režanjem )
  • Dušo ( kaže draga došunjavši se i plašljivo sklanjajući Kalaš te vrlo oprezno mazeći po obrazu dragog, koji to prvo odbacuje pa onda prihvata, kao da mu otrovni pauk gmiže po obrazu ) to se tako nekad dešava... uzmi, popij još ( dodaje mu uglavnom praznu flašu, dragi poteže, draga beži u susednu prostoriju )
  • I ova crknuta mačketina ( dragi pokazuje na crvenkaste razmazotine po golom torzu ), šta sam se ja njom mazao, u stvari što da ne, zapravo Džesika Alba mi ionako neće pušiti, iako SAM JOJ PLATIO, KURVA, MAMU JOJ MEKSIKANSKU! JEBEM IM MATER, OVO JE DOKAZ, LJUDI, MEKSIKANCIMA NE TREBA VEROVATI! ( pokazuje prstom na iskasapljenu mačku u uglu sobe; creva joj se vuku rastegnuta po podu)

( draga se krije u ormanu i pokušava da što tiše plače; dragi to ne čuje i sipa ostatak viskija iz flaše; na sreću, bivajući suviše inertan da istraži raspoloživi stambeni prostor, on baca pronicljivi pogled na bočicu alkohola za čišćenje monitora ... )

JOŠ KOJI MINUT KASNIJE I KASNIJE I KASNIJE

Draga leži na podu, ruku i nogu vezanih lepljivom trakom ne baš uredno, ali pošto je lepljiva traka lepljiva, dovoljno efikasno. Ionako nema skoro nimalo odeće na sebi, izuzev majice. Uz to veoma obilno plače. Dragi je takođe razodenut, samo kod njega to deluje nekako dobrovoljno; Kalaš je polegnut na sto zajedno sa ogromnim, testerastim nožem i hirurškim skalpelom. Sa pet zvučnika + sabvufera kućnoga teatra čuje se vesela pesma Kejdžuna koji se spremaju za obžderavanje preklanim i raščerečenim životinjama.

  • E vidiš ( pokazuje ekran ), tako se bre... ljudi zaje... zajebavaju , a ne k’o... i violine i sve, jebemu! А ono prase ili š'a je, neko s'vorenje – pazi kako su ga razjebali nožem! Razjebali pa okačili! Ahaha! Super fora!

Zatim pogleda dragu kao da mu je nešto upravo palo na pamet. Ona to primećuje i prigušeno zavrišti kroz lepljivu traku.


OKO SAT VREMENA NAKON TOGA NEKO ZAZVONI NA VRATA

DESETAK MINUTA POSLE TOGA:


  • Šta je, pičke vegetirajuće, ne sviđa vam se večera, a? Nije jebeni - tofu - sirčić - sa - izdrkom – mesto - sosa, a? JEDI! JEDI BRE! I ti fanfuljo, šta mi tu prodaješ to epileptično drhtanje! Bre, meso kvalitetno, sveže, po Kejdžunskom receptu? Čuli ste za Kejdžune,a?

Gosti klimaju, mada to pre izgleda kao da im se glave još više tresu.

  • Šta, užad žulja? Jebi ga, pičkice, zamislite da giljate kroz močvaru, a ono – nevidljive ubice bi da vas sjebu, i znaju okolinu i ta sranja, a vi pogubljeni i skenjani u pizdu materinu! Ima toga, ja vid’o, baš malopre...

Dragi uzima komad mesa sa ruke svoje drage poslužene na tacni dok se ostatak rasporenog leša klati sa plafona ; žvaće sa velikim uživanjem.

- ... sad sam odgled’o ... sjajan film! Da ga gledamo zajedno, a, š'a kažete? Samo da odem u radnju po neku žestinu, presušilo, jebiga...
















No comments:

Post a Comment